segunda-feira, 23 de junho de 2008

DESPEDIDA

Xa pasaron dous anos ... e parece que foi hoxe cando collín a miña maleta rumbo a Aguiño. A verdade e que cando vin o destino caeume o mundo enriba. Pero agora miro para atrás e vexo tantos recordos bós que compartín cos meus fareiros/as e as súas mamás,e claro está cos meus compañeir@s e o nosos super conserxe.
Agora vou para a miña casa e estou moi contenta pero o mesmo tempo estou triste por non veros máis.
¡Moitas grazas a todos/as por facer a miña estancia en Aguiño tan feliz!!



¡FAREIR@S NON APAGUEDES NUNCA A VOSA LUZ!

¡BIQUIÑOS DA PROFE PAULA!

3 comentários:

Anónimo disse...

Moita sorte nesta nova andadura Profe Paula. Na ría de Arousa imoste botar de menos (nos dous lados da ría ;) ) Xa sabes onde estamos para calquera cousa que necesites.
Moitos bicos e feliz verán

o noso faro disse...

Moitas grazas Belén. O mesmo digo xa sabedes que me tedes en Mugardos para o que queirades. Que teñades un bó verán!!
Biquiños

Anónimo disse...

Moitas grazas por todo. Quen che dixo que non vas ver máis o teus nenos? Para o ano xa organizaremos unha excursión a Mugardos.
Bicos e que teñas moita, moita sorte que a mereces.
Eva (fareiranai)